Det kunde vart bättre utan IBS...

Goddag på er!
 
Min morgon starta med att magen vart helt off, så kunde inte behålla någon mat. Men efter mycket strid så lyckas jag få i mig Te och vätskeersättning och kommer fortsätta med det även när jag kommer hem från behandlingen igen. Jag vet inte hur läkarna och så har tänk men jag hoppas kunna flytta till farmor ikväll. Måste nog vila lite igen, man blir så trött när man inte behåller så mycket näring och speciellt när man redan är sjuk i grunden. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i magen, rygg, fot och handleder. Illmående, diarré, Trött och orklös.

Min bön till dig min Ängel till gud:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0