En natt med john blund

Hej!
 
För första gången på länge har jag äntligen fått en underbar nattsömn. Vet inte om det beror på att jag körde slut på mig totalt igår kväll eller om det är för min kropp vill återhämta sig nu. Vilket fall som helst så känns det toppen att de börjar vända nu, hoppas de fortsätter så även när jag flyttat.
 
Kroppstatus: Smärtor vandrar ganska mycket just nu. Värst är det i fot & handleder, men även i höfter, vader spelar ett spratt. Slem i luftrören, Trött.
 
Detta pyssel gjorde jag igår till min skatt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
joanna-livet med asperger

svar; ja i bland har man tur

2014-01-30 @ 18:55:39
URL: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0