Framsteg på en långdag

Godkväll!
 
Denna dagen har vart lång, lite väl lång för att göra det lätt för mig. Jag har vart tapper som orka ta mig upp tidigt för att iväg till min nya läkare. Hon och jag gick mest igenom alla frågor på formuläret som ska till FK, så sjukt skönt att de äntligen blir gjort för detta har jag kämpat för i 2 år, dvs lika många år jag haft diagnoserna. Nu hoppas jag bara att jag får någon ersättning som jag har rätt till för de känns inte så kul att leva på föräldrarna längre. Ska vila lite nu innan tv börjar. Kramiz<3
 
Kroppstatus: SMÄRTOR I mage, rygg, nacke, alla leder. Inflammation i revbensbrosken och svanskotan. Trötthet och tårar av sorg och saknad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annie

Vad jobbigt för dig med så mycket värk!
Jag vet inte så mycket om fibro, men kan det bli bättre?
Hoppas det för din skull :-) Vet hur jobbigt det är med smärta :-(

Kram på dig/

Svar: Hej! Det är Fibro är kroniskt men man kan dämpa symtom med mediciner sjukgymnastik, varmbad m.m... men just nu ställer kylan ute till det enormt, så brukar bli bättre sen när vår värmen kommer.
Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-01-28 @ 11:37:48
URL: http://Lifebyannie.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0