Inte redo för flytt

Hej!
 
Smärtor överallt, tårar som forsar ner för kinden och en oro för renoveringsflytten. Jag vet att jag måste flytta ut nästa vecka, men min kropp säger nej till att packa just nu. Så lite packningshjälp hade inte skadat men vem vill göra det jobbet??!
 
Helst hade jag velat slippa allt detta elände nu när jag är väldigt sjuk, då oro och stress försämrar en, men stammbytet går inte skjuva på tyvärr. Måste vila nu, helt slut efter att få suttit upp en stund. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i mage, huvud, rygg, bröstkorg, höfter, svanskota, handleder. Svag i benen, kramp i luftrören samt svår yrsel. Trötthet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0