Sällskaps-sjuk

Godkväll!
 
När jag var yngre var jag en liten ensamvarg men den senaste året har jag vant mig vid att ha folk vid min sida hela dagarna. Speciellt när jag vart väldigt sjuk och på sjukhuset. Men en dag ska la oturen vända så jag kan få tillbaka mitt leende och frihet.
 
Förhoppnings leder samtalen med min kurator samt även öka antal kompisträffar i månaden till nått bättre. Sen behöver jag nog lite äventyr, kanske åka på spa eller så en tripp till Gbg. Helt enkelt komma bort från Sjukhus och vardag lite, men för att kunna göra det behöver jag massa ork. Kramiz<3


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Hoppas samtalet går bra! :) Kram

2014-01-15 @ 10:39:34
URL: http://nattstad.se/godmadeusperfect


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0