Akuten next?

Godkväll!
 
Försökte ha besök hos mig efter behandlingen idag men gick inget vidare. Kroppen har bara blivit sämre, det gör att alla energi är tom. Nu är värken så extrem att jag eller mamma inte längre vet vad vi ska göra för att dämpa den. Blir det inte bättre snart kanske jag måste åka in, vilket jag inte vill då akutvården suger! Ska försöka sova/vila lite, hoppas slippa vakna upp panikslagen... kramiz<3
 
Det värker så jag gråter.
Det värker så jag skriker.
Kan det inte bara ha ett slut?
Känner mig besegrad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
A

Jag hoppas den värsta värken upphör snart och att du slipper akuten.

2014-07-18 @ 10:30:39
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0