Äntligen semesterdags

Goddag!
 
Igår kväll ringde pappa och fråga om jag och TT ville komma ut till ön. Det valet var inte så svårt även om min kroppen inte mår så bra av den nya infektionen. Jag behöver denna semester från stan för att bara kunna ta det lugnt och samla kraft inför höstens alla utmaningar. Bäst att packa ner alla mediciner och hjälpmedel för snart är pappa här. Jag är så taggad inför min efterlängtade semester. Hoppas bara den blir lyckad denna gång. kramiz<3
 
Kroppststus: Extrema smärtor i benen, mage, rygg. Njurbäckeninflammation, trött, illamående, svettas massor, stickningar.
 
Fick agera som bilbro i väntrummet på VC:
 
Nya shorts (mina första korta):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lydia Elstig

Snygga shorts!

2014-07-29 @ 23:36:02
URL: http://lydiaelstigs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0