Bloggen fyller 5 år

Tjo på er!
 
Idag är det en speciell dag som jag nämnde tidigare imorse. Det är nämligen idag för exakt 5 årsen jag starta och blogga mitt första inlägg här.
 
Det känns ganska häftigt att bloggen fortfarande är vid liv och alla inlägg finns kvar, dessutom har jag dokumenterat min resa allt från kamp mot diagnos till där jag är idag och kämpar för ett värdigt liv trots sjukdomarna. Jag blir stolt över vilken kämpe jag faktiskt är.
 
Stort tack för att ni läsare/följare och stöttar mig genom min kramp mot sjukdomarna. kramiz<3
 
Inte bara jag som fått en resa även bloggen har fått en design-resa genom åren:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
bexollila

grattis till bloggen :D

2014-07-15 @ 11:13:57
URL: http://nattstad.se/bexollila


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0