Det blev en sjukhusvända

Hej på er!
 
Mår efter omständigheterna okej, dock sliten och lite chockade efter gårdagens plågor. Mitt låga blodvärde har blivit något bättre så jag börjar äntligen få tillbaka lite färgt. Jag har knappt vågat eller orkat spegla mig. Smärtorna är något bättre sen jag fick starkare smärtstillande. Jag fick även uppvätskning eftersom jag haft svårt att behålla näring de senaste dagarna. Förhoppningsvis slipper jag fler sjukhusbesök i helgen. Nu måste jag vila huvudet och ta det lugnt i helgen, kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i Huvudet, mage, rygg, höfter, benen. Yrsel, illamående/kräkningar. blodbrist. Trött & svag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0