En dag fyllt av biverkningar

Godkväll på er!
 
Jag har fått starka värkar i magen och ryggen, känns lite som förvärkar rent ut sagt. Jag hoppas det släpper innan läggdags annars blir det en tuff natt. Jag svarar för övrigt äntligen bra på den tuffa behandlingen, men har fortfarande en heldel biverkningar som ställer till det. Längtar extremt mycket nu tills hela behandlingen är över dvs om ca 8 veckor. Men tills dess är det att bita ihop och försöka ha roligt trots att det tar emot. Bäst för mig att vila nu, kramiz<3

Kroppstatus: Starka smärtor utöver mage, rygg även v-höft och bröstkorg. Väldigt illamående/kräks, yrsel, stickningar. Trött/matthet.
 
Jag som rejäl tröttis:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0