En sväng i stan...

Hej på er!
 
Idag har jag och pappa vart i stan eftersom jag hade tid på sjukhuset för behandling samt provtagning. Tiden som spenderades på sjukhuset gick väldigt fort och bra, men redan på vägen ner till bilen börja biverkningarna spöka igen. Illamående, extremt yrsel (allt snurrar). Efter 30 minuters vila i bilen orka jag utföra resten av ärendena som vi skulle göra innan vi skulle tillbaka till ön.
 
  Jag och pappa var bla och shoppa lite inför helgen, när jag fick syn på "Victoria's Secret body mists" som jag länge funderat på att köpa dock vet jag inte vilken/vilka jag verkligen vill ha än, men någon gång måste beslutet tas. Jag väntar redan på spännande paket med hjälpmedel och pärlor. kramiz<3
 
Smärtpåverkad, trött, illamående, yrsel, då ser man inte så pigg ut!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0