Jag har hopp!

Hej!
 
Har idag fått en jobbig huvudvärk som vägrar ge med sig och det sticker i tunga, läppar. Jag har fortfarande konstig värk i benen som påminner om den värk/utmattning som tvinga mig sitta i rullstol förra året. Jag vet att det tar tid för kroppen att återhämta sig efter en allvarliga infektionen. Men Jag hade hoppats på en bra vecka med semester, men den planen tycks få ändras helt.Tur jag har en reservplan för att kunna njuta av sommaren trots allt elände. Den lär avslöjas när det är dags... Kramiz<3
 
Någon som har tips på vad man kan göra för att lindra stickningarna?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
giiiiimee.blogg.se

söt

2014-07-29 @ 10:31:50
URL: http://giiiiimee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0