Sakta men säkert....

...Går det framåt
 
 
Jag börjar hämta mig lite smått, men det går väldigt sakta och jag har fortfarande inte mycket energi att lägga på att ha roligt eller pyssla. Jag har dock hopp om att komma iväg på min semester nästa vecka. Från och med Tisdag får jag min vård på en annan ort närmare ön. Det ska bli skönt med lite miljöbyte. Fast jag är allt lite spänd på hur vårdperonalen kommer vara där. Bäst att fortsätta vila innan det är dags för Lördagsmys framför TV.kramiz<3
 
Tack för allt stöd och fina kommentarer samt alla mejl jag fått den senate tiden. Ni betyder guld för mig.
 
Betydligt mer klar i huvudet idag, så skönt!:


Jag älskar dig....Dag som natt... År efter år...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0