Svag kropp, men jag ser ljuset

Godkväll!
 
Jag mår sen ungefär 3 timmar tillbaks mycket sämre i huvudet (snurrar och svårt att hålla mig vaken, hålla uppe huvudet), även kroppen känns konsig. Jag hoppas bara att allt vänder och att jag snart kan syresätta mig bättre och därmed få lite mer energi samt skulle regnväder behövas för denna tryckande värme ställer till det rejält för mig. Dock har jag börjat behålla allt mer näring som jag får i mig, vilket är ett steg i rätt riktining. kramiz<3
 
Stort tack till min bästis Ellen som vart med mig idag och gjort dagen lättare att ta sig igenom.
 
I det mörka finns ljuset. Det vet jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Julia

Jag har nyligen börjat läsa din blogg och tycker att du är en otroligt bra förebild. Jag hoppas över hela mitt hjärta att det blir bättre <3 Fortsätt med att tänka positivt :)

Svar: Åhh tack så mkt vännen<3 Ja, vi får hålla tummarna för det. Har du en fin sommar? kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-07-21 @ 23:01:01
Molly

Jag har läst i genom många av dina inlägg och ser hur stark du verkligen är! Du vågar göra saker som jag aldrig skulle våga och kämpar även fast det är tungt. Du är jätte fin och fight for it girl! Hoppas att du får en ljusare framtid snarast <33

Svar: aww tack så mkt för dom orden. Man ska aldrig ge upp även hur tungt det än är, sen får man inte glömma att våga ha roligt då och då, det ger hopp i det mörka. Hoppas du har en fin sommar, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-07-22 @ 23:27:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0