Två armband....

Goddag!
 
Jag har tillbringat en timme med att tillverka två armband. Ett lite lyxigare till mig själv och ett enklare till barnen. Barnen älskar ju mosters smycken och vill gärna ha på sig dom när de ska iväg. Mina små Änglar till syskonbarn. Känns jätte skönt att haft lite ork över till att pyssla för det var ett bra tag sen sist.
 
Idag mår jag lite bättre i kroppen framför allt benen, då dom inte värker alls lika mycket som igår. Jag hoppas därför kunna ta mig ut en stund. Det är ju fint väder och lite frisk luft har aldrig skadat. kramiz<3
 
Självklart i Blått och lila som är mina sjukdomars färger:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Motionerafetto

Åh vilka fina armband du gör, jag älskar att sitta och pyssla! :-)

2014-07-16 @ 14:11:48
URL: http://motionerafetto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0