Underbar dag på ön

Natti natti!
 
Jag haft en super mysig dag här på ön, dock är jag helt slut efter värmen. Men pappa höll vad han lova igår, så vi har vart och badat nu på kvällen. Denna gången fick de bli vår privata badplats, dels för att slippa massa folk/turister men även för att jag skulle få lite lugn och ro för att ladda batterierna inför nästa veckas tuffa behandling. Nu kryper jag nog till sängs för att se film. kramiz<3
 
kroppstatus: Smärtor i höft, bröstkorg, rygg, benen. Försvagad i Vänster sida, så v-ben har släppat efter lite idag. Lätt illamående, trött.
 
Älskar att se grönt, älskar att få lugnt omkring mig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0