Denna dag lär bli tuff

Goddag!
 
Idag är det sista behandlingen och läkarbesök för min del idag. Ska bli så skönt med lång ledigt igen. Behöver verkligen det för att ladda batterierna så jag orkar kämpa vidare trots alla motgångar som jag stött på den senaste tiden.
 
För övrigt är det en tuff dag känslomässigt, då jag fick reda på en sak av min bästis igår. Jag finner inga ord allt känns så tomt och svårt. Visst det är lätt att säga att man går vidare, men det kan ta mer än ett år innan livet rullar på någorlunda igen. Kramiz på er<3
 
Älskad och saknad för evigt...Vila I frid<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Camilla

Vad skönt för dig med lite ledighet! Hoppas du kan "vila dig i form" nu. Kram!

Svar: jag hoppas de<3 Behöver energi för att slutföra de sista inlämningarna till skolan. kramiz<3 Hoppas du får en fin midsommarafton imorgon.
♥JèÑnIèY♥

2014-06-19 @ 12:21:13
URL: http://krigszonen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0