Försöker vara stark

Hej!
 
Jag har inte haft ork till att blogga fören nu efter flera timmars vila. Har faktiskt näst intill sovit bort hela dagen, då kroppen vart så matt och svag. Jag har feber och svåra smärtor i inflammationerna samtidigt som magen krånglar så behåller inte mat som jag ska.
 
Mamma har iallafall hunnit prata med min läkare som ringde medans jag la o sov. Tillsammans kom dom överens om att jag ska träffa henne imorgon bitti för att hitta en ny behandlingsplan och i så fall vad? FInns det något som kan dämpa allt elände nu eller är det bara för att ge mig hopp? kramiz<3
 
Att sjunga härliga låtar får en på gott humör trots tröttheten:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0