Tösen ger en glädje

TJO!
 
Trots att tröttheten och smärtorna är extrema kan jag inte låta bli att njuta av att ha Elwiirah här. Hon har sedan babisåren haft sån förståelse att jag är sjuk och inte orkar allt. Det har gjort att hon lärt sig leka och underhålla sig själv medans jag vilar. Jag har även idag skickat in min 9:e inlämningen och hoppas den blir godkänd nu i eftermiddag. Jag är så stolt över mig! Kramiz<3
 
Kroppstatus:  Lågt Hb, något förhöjd sänka, resten av provsvaren har inte kommit än. Svårt att svälja pga svullnad kula/lymfkörteln. Svår Trötthet och smärtor. 
 
Elwiirah hoppar hage:
Barnen älskar att bada balja:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
madabouttea.se

Besök min blogg och får tillgång till en unik kod som ger dig 15% rabatt i min webshop :)

2014-06-16 @ 17:11:06
URL: http://madabouttea.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0