En stolt plugghäst!

Godmorgon!
 
Igår eftermiddag fick jag sms om att min kursbok kommit så var inne i stan och hämta den. Kan erkänna att jag knappt hann hem innan jag slog upp boken och sätte igång med uppgifterna och har nu bara 4 av 14 kvar. Tänk att man kan sakna skolan så mycket att man inte ens kan vänta till nästa dag med att börja plugga.
 
Jag ska försöka göra klart dom sista idag, dock kan jag inte skicka in inlämningen idag då jag råkat bli borttagen från kurs gruppen på Fronter (skolwebben), kan där med inte heller hämta fler uppgifter utan får helt enkelt vänta tills början på nästa vecka innan jag kan fortsätta. Suck att jag alltid ska ha sån otur.Kramiz<3
 
Älskar att vara tillbaks i plugget även om det lär bli tuffare ju längre jag kommer i kursen<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0