Hoppet finns där!

Goddag!
 
Idag tog lilla jag en extra lång sovmorgon i hopp om att känna mig pigg. Dock blev de inte så, jag är ju kronisk trött men jag hoppas fortfarande på att en vacker dag få vakna upp pigg och frisk som vem som helst i min ålder gör. Kunna leva röja utan att behöva säga stopp för kroppen inte orkar mer.
 
Jag har nu lärt mig leva såhär men jag drömmer ofta tillbaks till den tiden jag kunde springa och känna mig fri som en fågel. Varför blev jag sjuk? Vad gick snett?, önska jag kunde få svar...Kramiz<3
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Camilla Blomberg

Hoppas verkligen att du får vakna upp en morgon med oändligt mycket energi, så mycket att det skulle finnas över!! Något jag också drömmer om. Så förstår vad du menar. Häng i! :)

Svar: <3 Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-03-25 @ 21:13:25
URL: http://krigszonen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0