Kroppstatus inför helgen

Godkväll på er!
 
Jag har åkt på blodbrist igen, vilket känns i hela kroppen och syns på mig (sjukt blek och trött). Min sköterska sa åt mig att ta det riktigt lugnt i helgen och att jag skulle smärtlindra mig väl samt om jag svimmar måste jag åka in omedelbart.
 
Det är nog bäst att lyssna på hennes råd. Känns så bra att ha en sköterska som kollar läget med en 2 ggr i veckan. Jag behöver sällan säga nått utan hon ser direkt om något är på tok. Börjar få ont i huvudet nu, så bäst att vila igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna

Jättefin blogg! <3
Kämpa på fina du!
Du kanske är obotligt sjuk, men INGET är omöjligt! <3
Kram

Svar: Tack så mkt<3
Jaa, jag har bestämt mig att jag ska bli frisk även om det så kräver cellgifter och sånt. Det kommer bli en tuff resa.

Din bakgrund på din blogg var super härlig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-03-29 @ 13:59:34
URL: http://novembertjej.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0