Skoldagen jag saknat

Godmorgon!
 
Idag är jag ledig från sjukhuset, men inte för att njuta av frihet utan för att jag förhoppningsvis ska få börja skolan. Jag vet inte hundra på om jag kommit in då dom tycks ha missat mig på listan. Så nu håller jag bara tummarna för att de ska gå bra.
 
Min kropp mår för övrigt ganska okej trots den svåra huvudvärken som ställer till det en del. Jag har svårt att gå eller stå längre stunder samt är inte balansen den bästa. Illamåendet kommer och går precis som värken i lederna och bröstkorgen gör. kramiz<3
 
Laddar upp dagen med denna låten som får mig stark:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Lycka till <3

Svar: tack så mkt<3 första timmarna gick bra men börjar bli trött i huvudet och svårt att hålla mig vaken:-(
♥JèÑnIèY♥

2014-03-17 @ 10:58:44
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0