Energirik dag

Godkväll eller natt!
 
Haft en otroligt fin dag med Ellen! Dock känns det i kroppen efter ett äventyr som krävde lite mer ansträngning än vad jag borde ge mig på. Ibland måste man utmana sig själv även om det ger försämring de närmsta dagarna. Jag menar man måste få ha roligt för att orkar med alla dåliga dagarna. Nu längtar jag till sängen, kramiz<3
 
Kroppstatus ikväll: Sprängvärk och kramp i armar, ben, huvud. Höfter och revbensbrosk är svullna. Illamående, svår yrsel. Ljus & ljudkänslig. Matt så klarar knappt stå upp, tur man har en rullis i hemmet.
 
Så härligt att vart tbx, var ett år sist.
Ny inköpta jeans:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0