Finns här för dig...

Du är aldrig ensam!
 
Om dom du litar på sviker, om din dröm föll i sär
Då kan jag påminna dig om, hur mycket du är värd
Den där rädslan du känner, ja den är inte du
Och hur skrämmande den än verkar, så ebbar den ut

Jag kan gå hela natten, ta ett flyg eller tåg
Det spelar ingen roll var du är
Jag kommer dit ändå

Du är aldrig ensam, så länge jag andas
Så länge mitt hjärta kan slå
Du är aldrig ensam, glöm aldrig det
Och jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Joanna

Fin text! Har du skrivit den eller är det en låt-dikt-text? Hoppas du har det bra på träffen idag! Kram

Svar: Hej tack så mkt=) Nej,det är en låttext från Mauro Scocco - "Du Är Aldrig Ensam". Jag lägger alltid upp låttexter/dikter som ligger mig varmt om hjärtat. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-05-21 @ 16:23:26
URL: http://joizmeds.mittspejs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0