Idag blir det äventyr

Heej!

 

Dagens schema är ganska tufft, först ska min arbetsterapeut komma hit och visa mig allt om arbetsstolen som kom i tisdags. Sen efter det om jag mår okej ska jag och wiirah åka till leklandet en stund. När jag ska till leklandet med barnen brukar jag alltid försöka åka tidigt (slipper mkt folk då), tvättar händerna ofta och försöker låta bli att anstränga mig allt för mycket. Bäst göra sig redo, kramiz<3

 

Kroppstaus idag: Smärtor i Mage, rygg, knän, handleder. Illamående, trött, yrsel, blodbrist.

 

Prinsessan Elwiirah

 
 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer
Jozzan

Åh, mitt älskade, älskade hjärta <3 Mamma Saknar sin Elwiirah <3

Ha så roligt med moster, mormor, morfar & evt. Morbror.

2014-05-15 @ 23:45:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0