Inte enligt min plan

Godkväll!
 
Inte nog med att värmen nästan tog kål på mig totalt idag så har jag även åkt på flera inflammationer igen bla höfterna och knän. Smärtorna i kroppen är otroligt svåra just nu så går på fulldos smärtstillande för att ens kunna vara uppe. Detta gör att jag är mer trött och "svagare" än vanligt. Jag får helt enkelt välja bort saker som jag vill men inte har ork till.
 
Nu hoppas jag bara att kroppen läker/återhämtar sig som den ska så jag snart orkar studera igen. Vill ju inget hellre än att klara kursen denna gången. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Yasmin

Usch vad jobbigt!
Hoppas inflammationerna går över snart!
Kram på dig

2014-05-23 @ 17:02:20
URL: http://fibroyas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0