Snart på Gång

Hej!
 
Solen skiner ute och jag sitter inne i min stolrullis i väntan på att få ork till att plugga en stund. Det känns lite som jag lagt studierna på is, men det är ju inte så konstigt då jag vart väldigt svag och trött den senaste tiden.
 
 Jag hoppas att jag snart får styrkan tillbaks och kanske är det min lilla minisemester till ön som behövs för att samla kraft. Jag visste redan när jag börja skolan att de skulle bli tufft i perioder som denna. Så jag ska klarat även om det så tar tid! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

2014-05-27 @ 15:16:51
URL: http://www.elsamohras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0