Snurrar rummet?....

Godkväll!
 
Veckans första behandling gick bra men kändes otroligt tomt utan tösen som så nyfiket tittar på när man blir stucken. Vem vet det kanske blir en liten sköterska av henne i framtiden.
 
Natten tills idag vart svår framför allt pga all värk som spökar runt i kroppen men även för jag sov hela dagen igår. Jag har iallafall hållt mig uppe hela dagen idag. Dock vilat i solstolen 2 gånger så kommande natt lär nog bli något bättre bara jag smärtlindrar mig väl innan sängdags. Jag ska nu drömma mig bort ett slag innan allt snurrande får mig kräkas, kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor överallt. Dålig balans så går in i allt, blåmärken. trött, illamående, svår yrsel.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0