Äntligen får man hjälp

Goddag!
 
Efter mycket strul har jag äntligen fått hjälp med min kroniska bronkit. Jag fick tid till en sjukgymnast för andningsteknik och samt kontroll av mina ben som ine alls vill som jag. Jag kommer dessutom inom kort bli kallad till lungröngen samt även kolla lungkapacitet m.m...Så det lönar sig att ligga på lite för att dem ska förstå allvaret. Nu blir det bricanyl när luftrören krampar och vid svår värk/ feber långtidsvärkande alvedon. Har oturen vänt tro? eller är detta bara ett tillfälligt?
 
Jag inte har så lätt att köpa kläder längre (måste pröva varje plagg). Men va gött att både gått upp i vikt och nu även en klädstorlek. STOLT! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
SANDRATORN.SE- GRAVID I V30

Svar: Jag hoppas det! :) Hihi..

Vad skönt att du får bra hjälp nu!!

2014-11-04 @ 21:55:53
URL: http://sandratorn.se
Angelica

Underbart att du får hjälpen du behöver!

2014-11-04 @ 23:10:31
URL: http://angelchanelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0