Fighter som ska vinna

Tjo!
 
Sömnlös natt och extrema smärtor som gör det svårt att röra sig. Livet är verkligen upp och ner just nu. Jag hade allt velat fråga kroppen vad den syssla med men jag vet att jag inte lär få svar. Jag hoppas verkligen att min nya behandling kommer ge mig chansen att komma tillbaka till livet och framför allt bli av med de svåra smärtorna som plågar mig.
 
Trots all motgång så känner jag mig stark psykiskt och otroligt peppad för att vinna denna kamp! Tur är väl det. Tack för alla ni nära och kära som finns där för mig och stöttar. Jag älskar er. kramiz<3
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Lycka till :D

2014-11-13 @ 15:08:56
URL: http://nattstad.se/sandoraa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0