Fredag betyder sjukhus

Tjo på er!
 
Idag är jag ass trött i kroppen efter den svåra natt med extrema smärtor. Jag ska självklart göra mitt bästa för att hålla mig vaken några timmar innan det blir middagslur. Det är dessutom behandlings dags om ett tag, så blir till att göra sig i ordning nu. Är inte så taggad som jag brukar vara inför detta, men har ju inget val än att få den. Håller tummarna för att det snart vänder och att jag blir piggare och orkar mer. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Känns som nån kört över mig! Ont överallt, illamående, extremt trött.
 
Kämpar på så gott det går!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annika

Så starkt är du. Ge aldrig upp! Du kommer klara det :)

2014-11-09 @ 12:45:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0