inte nu igen!

Godkväll!
 
 Kroppen är allt i sämre skick. Detta har gjort att mamma tvingas ringa till sjukhuset för att rådfråga med avd och som det ser ut nu blir det en sjukhusvistelse igen. Men hellre de än att må såhär mer. Jag orkar seriöst inte av nått längre. Jag vill vara stark inte svag. Återkommer när jag mår bättre, om jag nu blir det igen. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i benen, bröstkorg, huvudet. Högpuls, trött/matthet. skakningar. yrsel. Slem i luftrören.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Olivia

Kika gärna in på min blogg & lämna en kommentar, skulle bli jättteeee glad:DDDD
KRAM♡♡♡♡

2014-11-02 @ 18:29:19
URL: http://www.cakeybakey.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0