Min äldsta lillasysters dag

Grattiz syrran!
 
Idag är det ingen vanlig dag. Det är nämligen min lillasyster Nina 17 års dag. Jag vet att hon sett fram emot denna dag länge och allra helst hade hon nog velat ha hela syskonskaran samlad. Men just nu är jag för sjuk för att resa, dock ska jag åka så fort kroppen tillåter mig att göra det. Saknar er små syskon så otroligt mycket. Ni ska veta att det går inte en dag utan att jag tänker på er. Ni bor i mitt hjärta för evigt. kramiz<3
 
Du växer så fort.
Jag minns när du precis börjat skolan.
Jag minns alla våra äventyr genom åren.
Din glädje sprider sig och det är jag glad för.
Grattiz syrran på din födelsedag!
kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0