Tårögd & Vilse

Tjoo!
 
Står seriöst inte ut med alla motgångar som sker just nu. Hela mitt liv har gått i tusen bitar och ensamheten gör det inte lättare. Jag vill bara få tillbaka orken och livet som jag en gång hade. Men kommer det någonsin ske? kommer jag få bli frisk igen? Vilsen i mig själv söker jag svar efter de obesvarade frågorna.
 
Tårar som forsar ner för kinden gör sig ännu en gång påmind om saknaden av min ME-Syster. Det var vi två som tillsammans skulle vinna kampen och en dag få prova cellgifter i hopp om att bota ME/CFS, men istället sitter jag nu här själv och gråter av tomhet. Ingen att dela tankar, ingen att dela glädje med. Jag saknar min andra halva och vill inget annat än att få tillbaka den. kramiz<3
 
Miss you Annelie!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jeanette

många varma kramar. Hoppas det vänder för dig, snart, helst igår förstås. Var rädd om dig, glöm inte att du är värdefull.

2014-11-25 @ 18:56:06
heytezz

Värme till dig på din resa. Hoppas verkligen att det blir lite bättre snart. Man orkar inte hur mycket motgångar som helst. Du är stark.

2014-11-26 @ 14:01:22
URL: http://heytezz.bloggplatsen.se/
Amanda Niclasson

Jag är otroligt ledsen för det som har hänt. Jag råkade själv ut för samma sak för några år sedan<3
Annelie kommer alltid att finnas med dig, i dina tankar och i din vardag. Hon lämnar dig aldrig, tänk på det.
Du är stark, det kommer att gå mot ljusare tider snart! Många kramar till dig

Svar: En sån mardröm man bara vill glömma, men det går inte. Det är sant, hon lär alltid finnas inom mig. men känslan av ensamheten lär vara svår att komma över. Hon är en person jag alltid lär dyrka och bara med mig i tankarna i alla stunder.
Jag hoppas ljuset syns snart och att kroppen låter mig vara lite.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-12-03 @ 10:50:37
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0