Tufft bakslag efter resan

Natti natti!
 
Idag vakna jag tyvärr av att kroppen strejkar helt, dvs jag orkar inte vara vaken så mycket. Jag har iallafall kämpat i mig mat trots trötthet och värk som knappt går att beskriva längre den är fruktansvärd. Redan när vi kom fram till syrran igår kände jag att nått vart galet då halva ansiktet börja krångla. Jag behöllt lugnet och tack vare min älskling fan jag kraft till att klara mig igenom allt. Nu ska jag göra mig redo för natten för min kropp behöver all återhämtning den kan få.kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
samanthaforslund.blogg.se

fin blogg!

2014-11-13 @ 20:50:30
URL: http://samanthaforslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0