Uppdatering om läget

Hej på er!
 
Dagar går och jag tycks inte bli bättre alls utan snarare sämre. Nu hoppas jag på att jag kan få ordentlig luftrörsvidgande samt bättre smärtstillande tills kroppen återhämtat sig efter alla infektioner, inflammationer som sprider sig runt i kroppen. Tyvärr är även aptiten påverkad så matlusten är la sådär men jag kämpar på bra med att få i mig näring. Vilket sköterskorna tycker är jätte bra. Jag ska försöka se någon film nu innan jag behöver sova några timmar igen. Kämpa, kämpa.... Kramiz<3
 
Det finns hopp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda CL

usch låter riktigt jobbigt
kramar

Svar: Alla Styrkekramar är guldvärda<3 kramiz.
♥JèÑnIèY♥

2014-11-03 @ 23:26:24
URL: http://amandacarlberg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0