Ur balans totalt

Hej!
 
Att varje dag få vakna upp outvilad börjar tära på psyket. Jag är fett arg och irriterad, skulle vilja slå sönder nått bara för att få ut ilskan över att aldrig få vakna pigg. Jag vet det lönar sig inte, men hur ska jag få ut allt som bubblar inom mig just nu?! Så less på detta!
 
Jag ska snart iväg och klippa mig och efter det blir det troligen att åka hem för att sova eller så en tripp till kyrkan för att få träffa gänget där som jag inte sett på flera månader nu pga min dumma kropp som strejkar. Jag vill drömma mig bort, kramiz<3
 
Tårar blir till guld?... jag vet inte:
 
Dessa små liv får mig att kämpa vidare nu<3:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0