Det är din dag

Grattiz på födelsedagen Angel!

 

Det är en speciell dag. En dag jag helst vill hoppa över men ändå inte. Det är din födelsedag. Denna soliga dag skulle firats med dina nära och kära, framför allt med dina underbara barn. Dem skulle fått se ditt leende som så lätt smitta av sig. Du är en otroligt saknad Ängel som försvann alldeles för tidigt från oss. Grattiz på födelsedagen min Ängel♥ Jag saknar och älskar dig massor kära ME-syster.

 

Jag lyssnar på denna låt om och om igen samtidigt som tårarna forsar ner. Jag vet att du älskade Delta Godreem lika mkt som jag♥ I Wish You Were Here my Angel♥

 

// Din lilla ME-syster

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0