Ett försök....

Goddag!
 
Det regnar och blåser utanför och sådant väder gillar inte min kropp alls. Så en söndag som denna passa jag på att städa lite i mitt rum. Jag blir visserligen sämre vid denna typ av ansträngning, men ibland måste man få saker gjort även om det kostar energi. Jag hann klart en hel hylla innan kroppen sa ifrån extremt, så jag tvingades bädda ner mig i sängen. Jag är dock stolt över det lilla jag orka med, resten får tas någon annan dag när jag kan få hjälp att lyfta bort grejer.  kramiz<3
 
Kroppstatus: Svåra smärtor i benen, höft, mage, nacke, huvud. Jobbig yrsel, dålig balans, Kramp i luftrören. Trött som bara den.
 
En bra början iallafall:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sarah

Vad fint det blev,fin blogg ! :)

2014-10-31 @ 16:00:06
URL: http://nattstad.se/domandra


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0