Glädje blandat med sorg

Tjo!
 
Jag sitter helt stum och tårögd av både saknad och glädje av att jag fått slutbetyg i kursen och den är därmed avslutad. Men det finns nått som saknas för att kunna fira och det är mina förebilder Morfar & ME-syster som funnits där och vakat samt stöttat mig från himlen. Jag är så stolt över mig själv att jag tagit mig igenom denna skolgång trots den dåliga starten. Detta trodde jag aldrig när jag börja.
 
Annelie nu ska jag se den videon du gjorde till mig för 2 årsen. Det kommer forsa ner tårar, men är det någon jag vill dela denna glädje med så är det med dig. Du hade vart så otroligt stolt och glad för min skull. Saknar och älskar dig gumman.<3
 
Jag kom i mål. Jag klarar kursen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0