Ny inköpta inneskor

Hej hopp!
 
Jag har idag trotsat kroppen helt genom att åka och fixa lite små grejor på Ö&B. Jag fick bla tag på mjukisskor att ha inomhus nu när kylan gör fötterna stela och iskalla. Super nöjd med dem, funderar till och med på att köpa ett par till fast ut till ön.
 
Dessutom har jag orkat plugga i 30 min, vilket förvåna mig rejält när varken talet eller hjärnan fungerar nått vidare. Jag är sjukt taggad inför provet nu, ska bli så skönt att få det gjort nästa vecka. Sen kan lilla jag fokusera fullt ut på rehab, behandling och allt roligt som finns i livet. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i mage, rygg handleder, höft. Yrsel, kramp, svårt med talet. Trötthet/matthet.
 
Myspys tofflor/skor:
Dessa kakor är mitt godis:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0