Vård som ger glädje

Tjo Tjo!
 
Om en stund ska jag iväg till sjukan för behandling. Något som oftast känns tråkigt men som ändå är viktigt. Jag håller med det kanske inte är det roligaste, men jag försöker glädjas av de små sakerna som att bara få komma ut i det fria.
 
Alla sköterskorna som jag har är otroligt underbara och stöttar mig igenom motgångar. Utan dem hade jag aldrig kunnat kämpa till där jag är idag. Så stort Tack till alla sköterskor i vården som tar hand om mig och som istället för att blunda har öppnat ögonen. Tänk om läkarna kunde göra dessamma, dvs öppna ögonen! kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i huvud, höft, nacke, benen. yrsel, slem i luftrören. Trött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0