Veckobehandling påpbörjad

Hej!
 
Precis vart på min veckobehandling nu och när jag ändå var där fick jag min injektion och samtalskontakt. Det var skönt att få prata ut om min livssituation som just nu är i botten som ni nog vet. Men trots detta har jag hittat ljuset och det är min underbara älskling som finns vid min sida och stöttar mig vad jag än går igenom.
 
Nu ska jag packa det sista innan jag åker ut till ön för lite avkoppling, sen ska jag plugga på inför storprovet som ska göras om ca 2 veckor. För kroppen kan knappast bli sämre än så här tyvärr. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i huvudet, ögonen, Mage, benen, höft, bröstkorg. Svårt att andas, illamående, svår yrsel och enorm trötthet.
 
Jag försöker le, jag försöker se framåt....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0