Allvarlig infektion...

Tjo igen!
 
Jag lever och kämpar fortfarande för att komma tillbaka till vardagen efter infektion som slog ut mig totalt. Sjukhusvistelsen var rätt tufft då dagarna fylldes med provtagning och undersökningar, men slutligen kom de fram till att det troligen rörde sig om Körtelfeber. Nu har jag fått kommit hem, dock på vilkor att åka in igen om det skulle bli bakslag och jag återigen inte kan behålla näring. kramiz<3
 
Kroppstatus: Efter omständigheterna mår jag rätt okej, något tagen av hela sjukdomsförloppet. Väldigt matt och sömnig, har lite ont här och där efter att legat i en stenhård säng.
 
Det syns på bilderna hur jag mådde innan allt vände till det bättre:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Fy vilket elände, hoppas det vänder fort nu. Kram

2014-09-14 @ 15:43:37
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0