Dagen ska sluta bra

Goddag!
 
Idag känns allt så tungt och svårt, antagligen för att jag sovit dåligt i natt och att kroppen värker mer än vad jag normalt står ut med utan att fälla tårar. Jag är glad över att jag har min skatt och mina kära omkring mig just nu, för utan dem hade jag nog gett upp för länge sen.
 
Jag ska försöka att inte låta kroppen ta över mina mål idag. Det är jag som ska vinna när dagen är slut. Det kommer bli tufft, då dagen börja katastrof, men det är värt ett försök. Jag hoppas veckan som kommer bli bättre och att jag snart får all ork tillbaks. kramiz<3
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Joanna

Tack för dina snälla ord! Tänker mycket på dig med. Hoppas verkligen det snart vänder så du får må bättre. Ta hand om dig fina du! Kram<3 ps: min nya blogg är på www.givemehope.5min.se

2014-09-07 @ 21:13:34
URL: http://joizmeds.mittspejs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0