Långt ifrån bra

Hej!
 
Efter läkarbesök idag konstaterades både blodbrist och tecken på infektion. Jag kommer få öka dosen smärtstillande samt även få ta en halv sömtablett på dagen för att kroppen ska slappna av från skakningarna och mot blodbristen blir det järntabletter tills torsdag då nya prover ska tas.
 
Jag känner mig inte ett dugg stark, men jag antar att jag är det då jag trots allt kämpar vidare trots motgångarna. Nu ska jag samla ork till lite snack med Fibro-gänget känner att jag behöver prata ut lite med andra sjuka. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
bexollila

du är stark nog som kämpar gumman!

2014-09-09 @ 11:55:10
URL: http://nattstad.se/bexollila


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0