Vila upp och planera

Godkväll på er!
 
Jag har idag vart iväg på apoteket för att fylla på mitt hemmaförråd med viktiga mediciner. Lite jobbigt att behöva ha koll på när det är dags att hämta ut igen, men får försöka anteckna det bättre. Om det nu går. Hur gör ni för att hålla koll på medicinerna så de finns påfyllning hemma?
 
Det mesta av min ork idag har jag faktiskt lagt på att återhämta mig lite så jag kan komma iväg till syrran i helgen. Saknar dem små godingarna enormt. Imorgon blir det behandling och samtal om en ny behandlingsplan. Spännande, kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor i huvudet, mage, benen. Illamående, trötthet och matthet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0