Dag 3 på sjukhuset

Tjo!
 
Sjukgymnasten & Arbetsterpeuten skulle kolla upp om det gick att fixa värmevantar till mig och de nya handledsskenorna får jag hämta ut på rehab i stan då min storlek var slut där. Konstigt att dem inte beställt hem fler när dom tog den sista? Jag fick även en dos behandling när jag ändå var på sjukhuset.
 
Resten av dagar har jag iallafall försökt pyssla lite med TT. Något som var en större utmaning än väntat, då mina inflamamtionerna i bröstmuskel & revbensbrosken som under natten blivit värre gör det svårt för mig att sitta en längre stund. Men jag kämpa tappert på tills jag blev klar med de jag höll på. Nu ska jag ut i solen och vila lite med tösen. kramiz<3
 
Trött, sliten & smärtpåverkad:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Kram <3

2015-04-22 @ 16:21:14
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0