Krigare som ska vinna!

Hej på er!
 
Gårdagen var väldigt tuff känslomässigt. En nära släkting till mig somna in och jag fick reda på massa saker som fått mig riktigt arg och tom på ord. Alla tankar, tårar har fått mig totalt utmattad, så denna dagen lär gå åt till att försöka samla kraft att fortsätta kampa trots dessa motgångar i livet.
 
Jag och pappa har iallafall beställt entrébiljetter till "Leva och fungera"-mässan i Göteborg nästa vecka. Något jag sett framemot sen jag fick reda på att den skulle vara. Det var inte förren inatt pappa fick svar på om han kunde få ledigt för att åka med mig. Super glad att det blir av i år! Jag ska ladda allt vad jag kan för att orka med den dagen. avslappning, sova och undvika onödig ansträngning. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Petra Wikman

Alltid svårt att förlora någon, styrkekramar!

2015-04-10 @ 19:02:05
URL: http://sockervatten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0